پاسخ به پرسش های متداول
پیگیری ارسال سفارشات
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم ؟
سفارشات در ارسی بوتیـــــک به وسیله پست پیشتار ارسال می شوند و در بازه 3 تا 7 روز کاری،بدست مشتریان عزیز می رسد.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود در تلفن همراه، سفارش یا مرسوله ای را که از ارسال آن منصرف شده اید لغو نمایید.
کد دریافت کالا چیست و آیا ارائه آن به مامور ارسال ضروری است؟
به محض تحویل کالا به مامور ارسال ،کد تحویل پیامک میشود و ارائه آن به مامور ارسال ضروری میباشد همچنین تحت هر شرایطی ارائه کد به سفیر به منزله دریافت کالا می باشد.
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
راه های ارتباطی ما از طریق تماس با شماره های ثبت شده در قسمت تماس باما داخل سایت و ارسال پیامک به همان شماره ها،چت انلاین و صفحات مجازی و اینستاگرام و واتساپ میباشد.
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم ؟
بله . حداکثر تا 7 روز، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
